2. december 2012

JOBO HD Sports Camera Jib 4


Nu har jeg været ude og prøve mit nye JOBO HD Sports Camera Jib 4 og det lover godt!
Jeg vil ikke gå i detaljer i dette indlæg, da jeg gerne vil lære det lidt bedre at kende. Mulighederne er mange med Jobo Jib 4, blandt andet kan det skyde med 120fps, hvilket giver mulighed for lækker slowmotion. Denne feature vil jeg afprøve snarest!
Jeg har lavet en kort ´teaser´ med et par sekvenser skudt med Jobo Jib 4 i ´standard´ HD 1080x1920, 25 fps:


Husk at videoen skal ses i HD for at det giver mening... Den lille sekvens er redigeret i Adobe Premiere Elements 11, og klippene er direkte fra kortet - ingen justering af farver eller skarphed.

Vi optog med Canon Eos 7D og Jobo Jib 4, og resultatet bliver en kortfilm om en fyr der elsker at cykle...
På billedet er Mikkel i gang med Jobo Jib 4 på stativ. Filmen bliver naturligvis vist her på bloggen når den er færdig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar