20. juni 2012

KMD Challenge Aarhus og 4:18:4



Tri i Aarhus, Aalborg og København
Så er triathlon-sæsonen skudt igang for mit vedkommende! Jeg var hyret af KMD til at fange deres medarbejdere, og fik min sag for i jagten på de sort/grønne drenge og piger!
Feltet af KMD-deltagere blev faktisk så spredt, at jeg fik problemer med at nå ind til finish-line, som dog også var 2. prioritet på listen, men et billede jeg meget gerne ville have! Men desværre missede jeg herrernes vinder, men nåede dog ind til målstregen da bedste kvinde løb i mål.


Camilla Pedersen vinder KMD Challenge Aarhus (halv ironman)

Jeg brugte forskellige teknikker, bl.a. den klassiske panorering - i dette tilfælde skulle jeg dog ikke bevæge kameraet, men blot holde rytteren samme sted i billedet da jeg sad på en motorcykel.


Lukkertid 1/50, f/9, iso 100, optik 70-200mm på 70mm.


MP på MC - Tak til fotograf Jørgen Ebbesen - Tjek hans site! Superflotte billeder!

Som det kan anes på Jørgens sort-hvide foto af mig på MC havde jeg mit trofaste Lowepro-gear på: Deluxe Technical Belt + pouches (med regnovertræk) og desuden en supertaske til MC: Lowepro Inverse 200 AW - en rummelig bæltetaske der sidder perfekt når man sidder omvendt på MC (på billedet har den også fået det medfølgende regnslag på (en lækker detalje). Jeg glæder mig til at bruge den i andre sammenhænge - jeg tror den er rigtig god som supplement til Street & Field systemet!

Halv ironman gennemført!
Ved målstregen er der fantastiske muligheder for jubelbilleder - det er super fedt at se hvor glade folk er for at have gennemført! Meget inspirerende :-)



På lørdag gælder det så Aalborg 4:18:4, og til august den STORE fulddistance triathlon KMD Challenge Copenhagen: 3,8 km. svømning, 180 km. cykling og endelig 42 km. løb!!!


Intens stemning lige før start - De højspændte deltagere gør deres svømmebriller klar til mødet med det åbne hav...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar