31. januar 2012

Blå oliventræer

Canon Eos 1 Ds Mark III, 15mm, iso 1600, f/5.6, ca. 2 minutters eksponering!

Jeg forsøgte mig lidt med farvet flash da jeg var i Spanien. Med radioudløsere (pocket wizards), laaaang lukkertid, stativ og en flash i træet og én på jorden - brugte jeg nogle timer i bakkerne. Meget lærerigt og interessante resultater.
Farvefilterne er fra Honl. Se her: Honl Photo , sælges blandt andet hos Goecker.
Til turen ud i bakkerne brugte jeg iøvrigt Lowepro Photo Sport 200 AW - i en lækker orange udgave... Anmeldelsen er på vej! Indtil da kan du læse mere om rygsækken her: Lowepro Photo Sport 200 AW



Canon Eos 1 Ds Mark III, 15mm, iso 1600, f/5.6, ca. 2 minutters eksponering!

1 kommentar:

  1. Hej Martin. Dejlig blog du har her.
    Jeg ville nok have åbnet blænden mere og skruet ned for lukkertiden og ISO da stjernerne er slørede pga. jordens rotation.
    Johan

    SvarSlet