3. november 2011

En fotograf ser grønt!

Nogle gange udsætter jeg også mit kamera for mere civiliserede miljøer. Blandt andet portrætter af små upcomings virksomheder for et erhvervsblad...
Forleden oplevede jeg så at gulvet i virksomheden var malet grønt. Altså rigtig grønt - Helt vild grønt! Det fangede mig med det samme og jeg bestemte mig på et splitsekund at alle billederne skulle være grønne!

På begge billeder er en flash sat lavt kamera venstre, for at lave slagskygger... (og en softboks højt kamera højre som hovedlys)

Det er ikke atid lige let at lave fantastiske fotos i kontormiljøer, men med lidt fantasi og overtalelse går det alligevel. Dette gulv var dog en ´foræring´ - så er det bare om grafikeren på magasinet er enig, eller ser rødt når han/hun ser de grønne billeder ;-)




Andre gange kombinerer jeg mine erfaringer fra action-miljøet med mine overtalelses-evner! Her fra en anden virksomhed:
Softboks kamera højre, og flash inde i elevatoren bagerst...

Og så må det vist snart være på tide at poste noget om ´rigtig´ actionsports-foto!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar