11. september 2011

Lowepro warm-up

Under arbejdet med at få samlet mine erfaringer med Lowpro´s Street & Field system (vest+bælte+diverse pouches), faldt jeg over dette foto fra ultraløbet Jungle Marathon i Amazonas. Jeg fulgte løbet (og to danskere), og boede nærmest i min Lowepro Street & Field vest: Udover foto-udstyr indeholdt den proviant, kompas, fløjte, vanddunk og førstehjælpsudstyr. Perfekt til sådanne situationer! Selvom man ligner en kampsoldat eller det der er værre, så er det altså en god og effektiv måde at bære sit udstyr på (den erfaring har kampsoldaterne vel også gjort i forhold til deres udstyr...) - Når jeg ser billedet kommer jeg til at tænke på Dennis Hopper i Apocalypse Now - den skøre fotograf i junglens dyb...Med fire eller fem kameraer om halsen! Hopper var iøvrigt selv ivrig og kompetent fotograf (og samler af fotografi).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar